Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Asiowe | użytkownik

imię i nazwiskoJoanna Be. adreszadziwiający. zarejestrowany25.10.2006 @21:00:54 ostatnio na stronie26.09.2012 @00:49:47

living is easy with eyes closed. misunderstanding all you see.




http://ami-thi.deviantart.com

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwdziewczyna-batmana.blog.onet.pl Gadu-Gadu9522858
digarty74 komentarze862 posty na forum4

komputer / sprzęt
Nikon D50/Olympus C-3030

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~theWall    16.11.2006 @18:45:37
oki, to wierze. dzieki z gory. jak zauwazysz bledy, to nie boj sie ich wypomniec
~theWall    16.11.2006 @18:39:43
moje prace swietne? chyba zartujesz, na pewno zartujesz. nie sa zle, ale do swietnych sporo im brakuje.

PS. probuj, ucz sie, ja tez sie caly czas ucze. powodzenia
~WOO    16.11.2006 @18:39:00
dziękiuje. mam przerwe techniczną ):
~cyprysik    16.11.2006 @18:36:26
hehe, dzięki wkońcu ktos docenił moje prace^^ dopiero zaczynam..
~klasyk    15.11.2006 @20:45:07
dziękuję serdecznie
~Cherokiee    13.11.2006 @21:21:19
dziękuje.... pozdro zapraszam ponownie
~hoover    13.11.2006 @21:04:37
ojej
dziekuje za komentarz i wejscie
pozdrawiam
zapraszam
_______
Omerta
~PROF    05.11.2006 @21:07:15
tak to Gekon Lamparci, ostrosc rzucona na oczy reszta nieistotna pozatym robiona obiektywem makro wiec niewiele tej blebi mialem do dyspozycji

dzieki za komentarz
_______
http://www.profolio.pl - w w w . p r o f o l i o . p l
Grupa Fotografia Portretowa - http://www.digart.pl/grupy/191/Fotografia_Portretowa

~expanium    04.11.2006 @22:53:09
dzieki
~kedziorshow    03.11.2006 @14:55:47
e tam,
_______
Nie mam pomysłu, nawet na tą cholerną sygnaturkę.
~Kubaa    02.11.2006 @21:26:19
Habakuk to przez przypadek wyszło bo ich nie lubię, ale koncert było łączony razem z Kultem.
Na HS nie będę bo też ich nie lubię ale urodziny pidżamy pewnie odwiedzę.
pozdr.
~Kubaa    02.11.2006 @21:20:57
Ma się wtyki gdzieniegdzie i można ładne zdjęcia dzięki temu zrobić
Pozdrawiam i dziękuje za ocenę.
~nielegalny    01.11.2006 @19:07:24
Niezłe fotografiepozdrawiam i zapraszam do mnie
+FIHU    01.11.2006 @11:04:44
Dziekuję za komentarz, zapraszam ponownie
_______
To co się dzieje, naprawdę nie istnieje
Zapraszam do czytania poezji http://wierszolandia.pl
~Mycha1    31.10.2006 @20:44:41
hey zapraszam do siebie: http://www.mycha1.digart.pl ;]pozdrawiam
_______
http://www.mycha1.digart.pl
Zapraszam do siebie ; )

"..w życiu piękne są tylko chwile.."
~expanium    31.10.2006 @20:32:48
zycze powodzenia
~expanium    31.10.2006 @20:24:44
niestety nie mam uzywam photodrawa i photoshopa... mysle ze są to 2 najlpesze zalatw sobie moze photoshopa. nauczysz sie sama napewno, a jak nie to mozesz sobie z neta sciągnąc kursy (w gazetach tez są)
~expanium    31.10.2006 @19:23:35
dzieki
~MirAndA    31.10.2006 @15:07:13
Fotografia to przede wszystkim moja pasja twoje prace sa ciekawe dziekuje za odwiedzinki . A ile lat masz jesli moge zapytac??? Ja 17 .... te -14 to poprostu tak tam jest Pozdrawiam.............. bende tutaj wpadac
_______
MiRaBiLaNdIa - mój magiczny świat ...........
~KarolinaStopyra    27.10.2006 @16:39:43
dzięki : )
~sensubrak    27.10.2006 @16:19:18
dzieki
_______
.
~simone5    26.10.2006 @21:30:10
Dzięki
~simone5    26.10.2006 @21:30:09
Dzięki
~Aprics    26.10.2006 @21:04:21
Jakość jest wynikiem większej kompresji, żeby się posłało oraz ziarna, które w sumie efektem zamierzonym było. Dziękuję
Poprzednia strona 1 ... 7 8 9 10
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt